Hvis du er Liveasset-bruger er du højst sandsynligt allerede tilmeldt Liveasset kundenettet, og måske er du allerede godt bekendt med mulighederne det giver.
Men har du haft for meget om ørene til at logge ind og anvende systemet, får du her en venlig lille opsummering af hvad fidusen ved helpdesk egentlig er.
Kundenettet er på mange måder et omdrejningspunkt for Ayipa’s samarbejde med vores kunder. Det er nemt, brugervenligt, og hjælper os alle til at bruge tiden effektivt.
Brugervenlig online Helpdesk 24/7Et af de vigtigste værktøjer i helpdesken finder du under hovedpunkterne ‘Mine Tickets’ og Opret Ticket. Her kan du nemlig nemt oprette såkaldte ‘support tickets’ der indeholder dine spørgsmål, ønsker eller rettelser til jeres system. Når du opretter en support ticket maksimerer du muligheden for et hurtigt svar, da flere medarbejdere hos Ayipa ser din ticket og kan respondere på den. Fidusen med support tickets frem for e-mails og telefonopkald er samtidig at både du og vores medarbejdere får 100% overblik over åbne spørgsmål/sager, og deres status.
|
Fælles SagerHvis du har oprettet support tickets som dine kolleger også kan have glæde af at følge, overfører Ayipa den til sektionen ‘Fælles Sager’. En fælles sag er en slags gruppeticket som andre projektansvarlige kolleger fra din virksomhed kan se og kommentere på. Samtidig tjener ‘Fælles’ sager det formål at alle har overblik over forløbet omkring større tiltag/ændringer af jeres Liveasset system. Du finder de fælles sager under menupunktet Support>Din Virksomheds Sager.
|
Vejledninger & TipsPå forsiden af Helpdesken kan du se guides og tips. Disse er letlæselige med masser af skærmbilleder så du hurtig kan indhente den viden du søger. Hvis du er tekniker kan du som noget særligt på din tablet indtaste webadressen http://h.liveasset.dk for at se tekniker-specifikke guides som fx Sådan retter du arbejdstid/transporttid på en opgave.
|
Se hvad dit abonnement inkludererUnder Mine Data > Vores Abonnement kan du hurtigt få overblik over din virksomheds licenser, hvilke moduler i har tilvalgt og hvilke services i er tilmeldt. Du kan også nemt bestille moduler eller yderligere services.
|
Udspecificering af Timer & MaterialerHar din virksomhed erhvervet ydelser eller produkter der ligger udenfor dit abonnement, kan du i sektionen ‘Mine Data > Udspecificering’ se udspecificering til grund for faktureringen. Vi bestræber os altid på at være åbne og fair, og at der aldrig hersker tvivl om hvad din virksomhed har fået for pengene.
|
Glemt dit brugernavn/adgangskode?Når du modtager denne mail er du allerede oprettet som bruger i Helpdesken . Systemet husker PC’er du har logget ind fra tidligere i 12 måneder, så du ikke behøver logge ind hele tiden. Men har du glemt din adgangskode kan du nulstille den på 2 minutter her: Nulstil adgangskode. BEMÆRK! Du modtager efter nulstillingsanmodning en mail med et link. På den fremkomne side ved klik på linket kan du ved indtastning i formularfeltet overskrive den (kryptiske) autogenterede adgangskode med noget du kan huske.
|
Har du spørgsmål er vi altid kun en helpdesk ticket eller et telefonopkald væk.





