Har du problemer med din APP, kan det være fordi det uger og måneder siden den har været genstartet. Her er der IKKE kun tale om genstart af din tablet, men også af selve APP’en. Som du nok har bemærket husker Liveasset APP’en nemlig hvor du var kommet til, selvom enheden har været slukket.
Fremgangsmåde:
1. Log ud af APP’en ved at trykke på krydset øverst til højre
2. Tryk på ‘Menu’
3. Tryk på ‘Stop’
BEMÆRK! At logge ud samt stoppe APP’en bør som regel være nok. Når dette er gjort bør du blot kunne starte APP’en igen, logge ind og fortsætte. Er dette ikke tilfældet er bør du gå videre til punkt 4. og genstarte enheden. Det kan også være en rigtig god ide at installere APP’en ‘Network Signal Information PRO’ der fortæller dig en masse om signalet her og nu, og gør det muligt for Ayipa at fejlfinde på enheden over tid. Se: Problemer med APP? – Sådan monitoreres netforbindelsen
4. Genstart enheden ved at holde inde på tænd/sluk hardware knappen og vælge ‘Genstart’ (alternativt vælg sluk)
Har du i en periode problemer, kan det være en god ide at gentage ovenstående hver morgen. På den måde kommer du fra start med en frisk initialiseret enhed. Fortsætter problemet er næste løsningsforslag reinstallation af din app som anvist i guiden “Sådan Installerer/opdaterer du APP’en (Del 2 – Installer APP’en“. Hjælper ingen af delene er du altid velkommen til at kontakte Ayipa supporten på 32 103 104 hvis problemet er vedholdende.
VIGTIGT! Det bør aldrig være nødvendigt at genstarte enheden flere gange om dagen. Faktisk gør det mere skade end gavn. Kontakt Ayipa hvis du oplever at dette er nødvendigt.



