Som udgangspunkt skal arbejdstid så vidt muligt altid tilknyttes til en opgave så kunden betaler for arbejdstiden. Visse opgaver kan dog være en intern omkostning (fx. medarbejdermøde, lageroprydning osv.). For at registrere tidsforbrug på disse kan du ‘tegne’ en særlig type timebjælke ind, som indregnings i dit samlede tidsforbrug (fx til lønbehandlingen).
Dette er heldigvis nemt:
1. Tegn med musen en timebjælke ind i ‘Andet’ rækken
2. Derved fremkommer dialogboks. Angiv hvad dit arbejde uden opgave går ud på.
3. Det var det. Lilla bjælke nu synlig i rækken ‘Andet’ og indregnet i din samlede arbejdstid.
Har du ved en fejl fået oprettet en lilla timebjælke i Andet på et forkert tidspunkt, Kan du blot trække den til det rigtige tidsrum. Du kan dog ikke slette en lilla timebjælke, da dette kræver koordinatoradgang. Kontakt en koordinator og få dem til at hjælpe med at slette lilla timebjælker du har oprettet ved en fejl


