Oplever du problemer med APP’en skyldes det ofte udfald på netforbindelsen. I den forbindelse kan det være en hjælp at installere en APP’en  “Network Signal Info” der gør det nemmere at aflæse og monitorere præcis hvad der foregår på din enhed.

 1. Åben din internetbrowser og indtast eller klik på linket: help.liveasset.dk/O1A

 screenshot_01

 

2. Træk toppanelet ned og tryk på download notifikationen

screenshot_02

 

3. Gennemfør installationen

screenshot_04

 

4. Hold nede på startskærmen for at indsætte Android Widget

screenshot_05

 

5.Træk widget til startskærmen og konfigurer

screenshot_06

 

6. Forstå hvad den nye widget viser

screenshot_09

 

Uforklarlige problemer? – så opstæt hardware logning og send filen til Ayipa

Er der uforklarlige problemer – pludselige udfald trods dækning osv, skal enheden logges over en hel dag. Derefter kan Ayipa kigge på loggen der fortæller om udfald mm.

For at starte en logging-session på 8 timer skal du gøre følgende:

1. Åben Network Signal Info APP’en

screenshot_13

 

2. Swipe sidepanelet ind og start logging

screenshot_10

 

3. Overskriv gamle logfil og start ny

screenshot_12

 

 4. Email log eller kontakt Ayipa på 32103104 så vi kan udlæse logfilen.

Når du synes loggen har kørt et passende tidsrum skal den overdrages til Ayipa.

Hvis du ved e-mail er sat op og fungerer på din enhed bedes du blot via APP’en sende logfilen som vist på skærmbilledet nedenfor.Loggen sendes til infodesk@ayipa.com

Alternativt kan du kontakte Ayipa på 32103104 – så kan vi udlæse filen via fjernadgang.

Swipe venstremenuen ind og vælg ‘Log files action’

screenshot_15

 Send til infodesk@ayipa.com med e-mail på din smartphone/tablet du plejer at bruge

screenshot_16