Oplever du problemer med APP’en skyldes det ofte udfald på netforbindelsen. I den forbindelse kan det være en hjælp at installere en APP’en “Network Signal Info” der gør det nemmere at aflæse og monitorere præcis hvad der foregår på din enhed.
1. Åben din internetbrowser og indtast eller klik på linket: help.liveasset.dk/O1A
2. Træk toppanelet ned og tryk på download notifikationen
3. Gennemfør installationen
4. Hold nede på startskærmen for at indsætte Android Widget
5.Træk widget til startskærmen og konfigurer
6. Forstå hvad den nye widget viser
Uforklarlige problemer? – så opstæt hardware logning og send filen til Ayipa
Er der uforklarlige problemer – pludselige udfald trods dækning osv, skal enheden logges over en hel dag. Derefter kan Ayipa kigge på loggen der fortæller om udfald mm.
For at starte en logging-session på 8 timer skal du gøre følgende:
1. Åben Network Signal Info APP’en
2. Swipe sidepanelet ind og start logging
3. Overskriv gamle logfil og start ny
4. Email log eller kontakt Ayipa på 32103104 så vi kan udlæse logfilen.
Når du synes loggen har kørt et passende tidsrum skal den overdrages til Ayipa.
Hvis du ved e-mail er sat op og fungerer på din enhed bedes du blot via APP’en sende logfilen som vist på skærmbilledet nedenfor.Loggen sendes til infodesk@ayipa.com
Alternativt kan du kontakte Ayipa på 32103104 – så kan vi udlæse filen via fjernadgang.
Swipe venstremenuen ind og vælg ‘Log files action’
Send til infodesk@ayipa.com med e-mail på din smartphone/tablet du plejer at bruge










